Women of 9/11: A Special Edition of 20/20 with Robin Roberts
Van de heroïsche hulpverleners en werkers die alles op het spel gezet hebben bij gevaarlijk werk op ground zero tot de verrassende overlevenden, waaronder Genelle Guzman-McMillan, de laatste die levend uit het puin van het World Trace Center gehaald is na 27 uur, en de vrouwen die verschrikkelijke verliezen geleden hebben, allen verenigd in trauma.