Your Mother and I
Julia Sarah Stone en de enige echte Don McKellar zijn op hun best als de sceptische dochter en haar indrukwekkend spraakzame vader in deze grappige en ontroerende bewerking van een verhaal van Dave Eggers door Anna Maguire.