Hero Worship
Na een explosie in Indianapolis zoekt de BAU naarstig naar een verdachte, voordat meer bommen ontploffen.
Als een koffietentje in Indianapolis wordt opgeblazen en een lokale held uit het puin verschijnt, probeert de BAU die persoon en zijn gezin te beschermen terwijl ze zoeken naar de dader, voordat er meer incidenten gebeuren.