A world without Beethoven?
In het jaar 2020 zal de wereld de 250e verjaardag van Ludwig van Beethoven vieren. De componist wordt beschouwd als een van de grootste vernieuwers van de klassieke muziek. Maar wat betekent dat echt? Hoe zou de wereld 'klinken' zonder hem? Zouden filmmuziek, jazz, conceptalbums en nog veel meer bestaan zoals wij het kennen als hij er niet was geweest?