Lois kookt een groot Thanksgivingdiner en nodigt de hele groep uit.
Lois kookt een groot Thanksgivingdiner en nodigt de hele groep uit. Joe is geschokt als zijn voormalige vermiste zoon Kevin Swanson terugkeert uit Irak.