Adult Under Construction
Een 25-jarige vrouw onderzoekt wetenschappelijke verklaringen voor haar tienergedrag en verkent puberteitsveranderingen en maatschappelijke uitdagingen. Elke generatie heeft te maken met de universele uitdaging van adolescentie en navigeert door biologische en maatschappelijke veranderingen. Terwijl wetenschappelijk onderzoek licht werpt op het tienerbrein, blijven fundamentele aspecten van adolescentie onveranderd.