Aftershock
Addison went aan haar nieuwe leven nadat ze gekozen heeft tussen Jake en Sam; Violet vreest het ergste als Pete niet verschijnt op de hoorzitting.
Addison went aan haar nieuwe leven nadat ze haar keuze heeft gemaakt tussen Jake en Sam; Violet vreest het ergste wanneer Pete niet komt opdagen bij de hoorzitting; Charlotte laat Cooper zweren om het geheim te houden wanneer ze schokkend nieuws krijgt. Amelia viert het feit dat ze één jaar drugsvrij is en Sheldon begint een nieuwe romance met z'n ex-vrouw.