All I Want for Christmas is You
De feestdagen zijn aangebroken en de brandweerlieden hebben hun handen vol aan het reageren op een aantal noodsituaties in Seattle. Ze zetten hun meningsverschillen en persoonlijke drama's opzij en komen samen om te proberen een kerstwonder te verrichten.