Amerikaans Suikerfeest
Moslimimmigrante Ameena verlangt terug naar Pakistan als blijkt dat ze met het Suikerfeest gewoon naar school moet. Teleurgesteld zet ze zich in om van het Suikerfeest een vrije dag te maken, waardoor ze de band met haar zus verbetert, en meer waardering van én voor haar nieuwe thuis krijgt.