Amor Idiota
Pere-Lluc loopt dronken over straat en stoot zijn hoofd tegen een ladder die is neergezet door Sandra, een jonge vrouw die vlaggen aan lantaarnpalen hangt. Wankelend valt hij op de grond, en Sandra helpt hem. Als hij weer bij bewustzijn komt, weet Pere-Lluc het zeker: vanaf dat moment is hij verliefd en zal hij er alles aan doen om haar voor zich te winnen.