Anthem
Anthem is een documentaire die een groep Amerikaanse artiesten volgt die onder leiding staan van de gerenommeerde componist Kris Bowers en de bekende producent Dahi. Samen reizen ze door het land, op zoek naar een nieuw Amerikaans volkslied.