Hoge inzet
Woody raakt bevriend met een corrupte burgemeester en verliest het park aan hem na een pokerweddenschap. Malloy moet fokken met een onaantrekkelijke beer om zijn soort voort te zetten.
Woody denkt dat hij een geestverwant heeft gevonden in de burgemeester en realiseert zich niet dat hij erin wordt geluisd. Woody wordt overgehaald tot een corrupt pokerspel, wedt op een zekere hand en verliest het park aan de corrupte burgemeester. Intussen ontdekt Ethel dat Malloy eigenlijk een zeer zeldzaam berenras is en vindt een van de laatst overgebleven vrouwtjes om de soort voort te zetten. Malloys enthousiasme om een ​​baby te maken, neemt snel af wanneer Mallory's uiterlijk een goede reden is om zijn ras bij hem te laten uitsterven.