Het Pistool
Een mysterieuze vrouw dringt de Kluis binnen en het team heeft moeite om erachter te komen wie ze is en aan welke kant ze staat. Alex bevindt zich in een moeilijke situatie en moet in het reine komen met haar ingewikkelde gevoelens. Is het Getuigenteam klaar voor de onthulling die hierop kan volgen?