Genade
Robin Roberts voert persoonlijke gesprekken met de bekende komiek Loni Love, actrice/zangeres Chrissy Metz en de geliefde tv-persoonlijkheid Kelly Osbourne over het vinden en geven van genade. Ontdek hoe deze veelzijdige vrouwen hun ervaringen met veroordelingen en nederlagen hebben omgezet in iets positiefs waardoor hun leven en carrière hun grootste dromen overtroffen.