Army of One
Mellies plan om Jake haar nieuwe stafchef te maken zorgt dat Olivia er alles voor doet om te zorgen dat het niet gebeurt. Ondertussen bij QPA, besluiten Abby, Huck en Charlie dat het tijd is om verder te gaan met nieuwe cliënten als hun eerste zaak een verrassende info oplevert.