Eenmansleger
Michael infiltreert bij een groep vliegtuigkapers om Jesse te helpen bij een beveiligingsopdracht, maar als de kapers op de luchthaven mensen gijzelen, verandert hij het plan.
Michael infiltreert bij een groep vliegtuigkapers om Jesse te helpen bij een beveiligingsopdracht, maar als de kapers op de luchthaven mensen gijzelen, verandert hij het plan. Madeline helpt Michael met het voorbereiden en in veiligheid brengen van de gijzelaars. Gastoptreden van Lauren Stamile.