Heart of Darkness
Het is 1977 en het tijdperk van de seriemoordenaar breekt aan. Rechercheurs van de LAPD jagen op meerdere moordenaars tegelijk. Ze zoeken in de Hollywood Hills naar de Hillside Strangler, terwijl ze in de stad op de Skid Row Stabber jagen. Plots duikt er een andere seriemoordenaar op.