Beatles '64
In deze intieme film van Martin Scorsese en David Tedeschi worden de vier Beatles gevolgd tijdens hun muzikale doorbraak, toen ze ongelooflijk beroemd werden. De film bevat zeldzame beelden achter de schermen, vastgelegd door David en Albert Maysles, en hersteld in 4K. Nieuwe interviews en archiefinterviews met The Beatles, en met fans wiens leven veranderde, belichten deze unieke culturele periode.
De impact van de eerste reis van The Beatles naar de Verenigde Staten is bekend: hun razendsnelle stijging in de hitlijsten, legers schreeuwende tienermeisjes en een recordbrekend optreden in The Ed Sullivan Show, dat door 73 miljoen mensen werd bekeken. 'Beatles ’64' is een intiemer verhaal. In deze film van Martin Scorsese en David Tedeschi worden de vier Beatles gevolgd tijdens hun muzikale doorbraak, toen ze ongelooflijk beroemd werden. De film bevat zeldzame beelden achter de schermen die zijn vastgelegd door de baanbrekende documentairemakers David en Albert Maysles, en prachtig hersteld in 4K. Nieuwe interviews en archiefinterviews met The Beatles, en met fans wiens leven veranderde door hun muziek, belichten deze unieke culturele periode die tot op de dag van vandaag invloed heeft.