Bewitched
Bree haalt Reed over om mee te doen met hun oude spelletje waarbij ze allerlei verhalen verzinnen over merkwaardige personen. Gordon vraagt de schrijvers om Hannah te helpen bij het vinden van een leuke vrouw. Clay probeert het goed te maken met Jerry. Zack wil een collega mee uit vragen.