Smells Like Teen Spirit
Na de moord op een gemeen meisje bezoekt Castle een van de vele scholen waar hij op gezeten heeft. Daar ontdekt hij dat het bewijs duidt op een verrassende dader: een tiener met telekinetische gaven.
Na de moord op een gemeen middelbareschoolmeisje bezoekt Castle een van de vele scholen waar hij op gezeten heeft. Daar ontdekt hij dat het bewijs duidt op een verrassende dader: een tiener met telekinetische gaven, zodat hij en Beckett in een soort 'Carrie' terechtkomen.