Bittersweet days
Wanneer Julia's vriend tijdelijk naar Londen moet verhuizen, moet ze de flat delen met Luuk, een extraverte Nederlandse fotograaf. Hun samenwoning zal hen beiden doen nadenken over de manier waarop ze het leven aanpakken. Een film over identiteit, liefde, vriendschap en persoonlijke groei, die de zorgen van een groep dertigers in een geglobaliseerd Barcelona portretteert.