Michaels pogingen om alleen te zijn mislukken door een stroomstoring.
Michael doet er alles aan om de rest van het gezin voor een avondje uit het huis te krijgen. Zo heeft hij wat eigen tijd. Net als hij denkt het huis voor zichzelf te hebben, ontstaat er een onverwachte stroomstoring. Deze brengt de Kyles per ongeluk dichter bij elkaar als familie.