Blaze of Glory
Wanneer een ongeneeslijk zieke ex-gevangene in verband wordt gebracht met een bankoverval, moeten Art en Raylan hem vinden voordat hij en zijn jonge handlangers opnieuw kunnen toeslaan. De klopjacht wordt gecompliceerd wanneer Winona zich zorgen maakt dat een biljet van 100 dollar, dat ze uit de bewijskamer heeft meegenomen, naar haar zal worden herleid nadat het bij de overval in beslag is genomen.