Blink
Als drie van hun kinderen de diagnose krijgen dat ze een ongeneeslijke ziekte hebben waardoor ze blind worden, begint de familie Pelletier aan een reis om de schoonheid van de wereld te ervaren zolang ze die nog kunnen zien. Terwijl ze naar adembenemende bestemmingen gaan en unieke ontmoetingen hebben, zorgt hun liefde, veerkracht en onwankelbare gevoel van verwondering ervoor dat een onzekere toekomst hun heden niet definieert.