Booyang: familiesteun, levitatie
Mihyun wordt een helikopterouder om Bongseoks geheim te beschermen. Ze denkt dat het haar goed lukt, maar wordt ongerust als ze vreemde incidenten ziet op social media. Frank zoekt in opdracht van iemand naar bovennatuurlijke wezens die zich verschuilen.