Boy Meets Girl
Wanneer Shawn interesse in meisjes krijgt, voelt Cory zich verlaten en probeert hem terug te pakken door uit te gaan met Topanga - maar al snel ontdekt hij dat meisjes ook leuk kunnen zijn.