Brand alles plat
Net als het beter met Derek lijkt te gaan, is er een ernstige complicatie, waardoor Kit bang is dat hij het laatste slachtoffer van Cains doofpotaffaire zal worden. Als Cains ex-vriendin het ziekenhuis binnenkomt voor een operatie, vangen de artsen eindelijk een glimp op van zijn privéleven.
Net als het beter met Derek lijkt te gaan, is er een ernstige complicatie, waardoor Kit bang is dat hij het laatste slachtoffer van Cains doofpotaffaire zal worden. Als Cains ex-vriendin het ziekenhuis binnenkomt voor een operatie, vangen de artsen eindelijk een glimp op van zijn privéleven. In de tussentijd brengt Conrad Marshall op de hoogte van de noodtoestand waarin het ziekenhuis verkeert.