Vertrekpunt
Het team rukt uit als het noodlot toeslaat op een Indische bruiloft. Abby doet een beroep op de hulp van Buck om haar moeder te vinden en ontmoet Athena voor het eerst persoonlijk. Ondertussen heeft Bobby het moeilijk in zijn strijd met het verleden en Hen worstelt om de juiste beslissing te maken.