Broken Arrow
Christian Slater en John Travolta spelen samen in deze actiethriller over een complot om een kernkop te stelen en er losgeld voor te vragen.
Een paar zeer goede piloten nemen het tegen elkaar op als een van hen besluit de kernkoppen van hun experimentele B-3-bommenwerper te kapen. In de lucht en op de grond, door treinen, Humvees, exploderende helikopters en meer speelt de malafide piloot een kat-en-muisspel met zijn voormalige protegé.