Degene die de meeste gasten weet uit te nodigen mag haar feestje thuis organiseren. De oorlog is begonnen.
Het is nieuwjaarsdag. Zowel Isa als Barb willen thuis een feestje geven. Ze besluiten dat degene die de meeste gasten uit weet te nodigen het recht heeft haar feest te organiseren. De oorlog is begonnen.