Buster's Big Halloween Adventure
Het is Halloween in Wheelieville en Buster kan niet wachten tot hij zich kan verkleden en langs de deuren mag gaan. Dit jaar is het extra groot feest, want zijn nichtje Bella Bus komt langs om haar allereerste Halloween ooit te vieren. Maar wanneer de belangrijkste halloween-versiering en lekkernijen kwijtraken, is het aan Buster en Bella en al zijn vrienden om Halloween te redden.
Het is Halloween in Wheelieville en Buster kan niet wachten tot hij zich kan verkleden en langs de deuren mag gaan. Dit jaar is het extra groot feest, want zijn nichtje Bella Bus komt langs om haar allereerste Halloween ooit te vieren. Buster wordt Bella’s persoonlijke gids en helpt haar om een geweldig halloweenkostuum te vinden. Maar wanneer de belangrijkste halloween-versiering en lekkernijen kwijtraken, is het aan Buster en Bella en al zijn vrienden om Halloween te redden voordat de grote parade begint!