Taran en de Toverketel
Wie de kracht van de mysterieuze Toverketel vrijlaat, zal onoverwinnelijk worden. De Gehoornde Koning zal alles doen om hem krijgen, maar krijgt weerstand van een onwaarschijnlijke tegenstander: een jonge varkenshouder genaamd Taran. Met Eilonwy, Fflewdurr en Hen Wen, het varken dat de toekomst voorspelt, zal Taran het kwaad van de Toverketel voorgoed tegenhouden.