Achterstevoren
Als een strijd van wraak tussen Malcolm en Reese escaleert, kijken ze terug op de reeks van gebeurtenissen die tot de strijd geleid hebben. Dewey bereidt zich voor op een toneelstuk op school. Francis en Otto zijn bang voor een duivelse koe.