Chris Distefano: It's Just Unfortunate
Chris Distefano probeert de beste vader te zijn die hij kan zijn. Tegenwoordig zeggen woorden meer dan daden, dus Chris handelt met de juiste bedoelingen, maar niet altijd op de goede manier.