Clutch
Filthy, die kapot is van zijn schorsing uit het team, heeft moeite om de betekenis van zijn leven te vinden zonder basketbal. Hij zoekt advies bij een aantal onverwachte personen en duikt dieper in zijn liefde voor taal en poëzie. Hij komt weer terug met een inspirerende speech om het team te verenigen voor het aankomende stadskampioenschap. Crystal heeft een geheime ontmoeting die Chucks leven kan veranderen, ten goede of ten slechte.