Achterstallig
Brandon krijgt een nieuwe kans. Kevin en Maisha ontwikkelen een onwaarschijnlijke vriendschap. Emmett neemt meer verantwoordelijkheid op zich bij zijn werk. Cruz heeft te maken met een terugslag van Ronnies bekentenis. Ronnie ontvangt schokkend nieuws. Toussaint krijgt een tip in haar zaak.