Code Rose
Een flamingo landt op de landingsbaan van een vliegdekschip, maar het leger wil de landingsbaan vrijhouden. Zij proberen de vogel te verjagen, maar de flamingo keert terug met een leger aan vrienden en samen kleuren ze het grijze oorlogsschip roze.