College Road Trip
De ambitieuze en zelfverzekerde Melanie Porter (Raven-Symoné) kijkt uit naar haar eerste echte stap naar onafhankelijkheid: een reis met alleen meiden om universiteiten te bezoeken. Maar dit overgangsritueel gaat mis als haar overbeschermende vader (Martin Lawrence) erop staat haar te begeleiden - en Melanie's droomreis wordt al snel een nachtmerrie vol wilde bochten. Doe je riemen vast voor een constant, lachwekkend, maf avontuur dat je gek zal maken.