Optreden
Ed en Kelly worden gevangengenomen door een mysterieuze vijand, waardoor Alara voor het eerst het commando moet voeren tijdens de reddingsmissie om hen te redden. Bortus en Klyden ontvangen onverwacht goed nieuws.