Wanneer een jonge ambitieuze studente gedwongen wordt zich aan te sluiten bij het atletiekteam van haar middelbare school, gebruikt ze dit als een kans om achter het meisje aan te gaan op wie ze al een hele tijd een oogje heeft, maar al snel valt ze voor een onverwachte teamgenoot en ontdekt ze hoe echte liefde voelt.