Iedereen heeft geheimen.
Terwijl Conrad het opneemt tegen een groep zeer agressieve artsen ten behoeve van een patiënt met een raadselachtige chronische aandoening, moet hij ook de confrontatie aangaan met zijn vader, die onaangekondigd in het ziekenhuis staat. Als Mina er alles aan doet om een jonge man bij haar uit de buurt te houden die haar bijna overviel, biedt Nic haar hulp aan en ontdekt iets over Mina wat ze altijd geheim hield. Nic vraagt of Devon tijdens haar afwezigheid een oogje op Lily wil houden. Daardoor ontdekt hij iets ongelooflijks waardoor hij twijfelt aan de motieven van dr. Lane. Renata’s pogingen om een vermaarde chirurg uit een ander ziekenhuis binnen te halen, worden afgebroken als Bell er niets van wil weten.