Jongensproblemen
Terwijl de meisjes zich klaarmaken voor 'Atlanta Next Fest', brengt een schokkende ontwikkeling de groep en hun dromen in gevaar.
Terwijl de meisjes zich klaarmaken voor 'Atlanta Next Fest', brengt een schokkende ontwikkeling de groep en hun dromen in gevaar. Ondertussen staan Carlotta en Cotton nog steeds op gespannen voet met elkaar. Als er een geheim naar buiten komt, verandert dat de dingen voorgoed en ontdekken de meisjes schokkend nieuws.