Dapper hart
De strijd tussen Toman en Tenjiku gaat heen en weer, maar een voor een moeten de sterkste strijders van Toman het opgeven. Toch blijft Takemichi steeds weer opstaan, hoe vaak Kakucho hem ook neerslaat. Dan probeert Kisaki er een eind aan te maken, maar Takemichi deinst niet terug.