Desperate Times
De 118 komt in actie wanneer een stroomstoring de hele stad Los Angeles treft tijdens een recordhittegolf en er chaos ontstaat in de stad. Ondertussen neemt Chimney Hen in vertrouwen over Maddies toestand en komt Athena's nachtmerrie uit.