Daredevil
Een advocaat, verblind door radioactief afval, bestrijdt de misdaad als een acrobatische superheld, waarbij hij gebruikmaakt van zijn andere zintuigen, die extra sterk ontwikkeld zijn.
Voor Daredevil is gerechtigheid blind, en de schuldigen zullen boeten. Ben Affleck en Jennifer Garner zorgen voor spetterende actie en non-stop sensatie in deze duizelingwekkende actiefilm. Overdag strijdt de blinde advocaat Matt Murdock (Affleck) voor gerechtigheid in Hell's Kitchen. 's Nachts is hij Daredevil - de man zonder angst - een krachtige, gemaskerde burgerwacht die de donkere straten bewaakt met een geheimzinnig radarzintuig dat hem in staat stelt om bovenmenselijk te zien. Wanneer zijn grote liefde, de temperamentvolle Elektra Natchios (Garner), het doelwit wordt van de meedogenloze Kingpin van New York (Michael Clarke Duncan) en zijn dodelijke huurmoordenaar Bullseye (Colin Farrell), staat Daredevil op het punt zijn gelijke te ontmoeten.