Das Rad
Hew en Kew, de stenen mensen, wonen al heel lang bovenop hun berg. Ze hebben veel dingen zien gebeuren in de vallei onder hen, dus staan ze nergens meer van te kijken, ook omdat ze hun eigen probleempjes hebben. Plotseling begint de mens nieuwe dingen te ontdekken en uit te vinden, in plaats van alleen maar te 'woezelen' zoals voorheen. Dit vreemde gedrag begint een bedreiging te vormen voor het vredige bestaan van Hew en Kew.