De geest
De twaalfjarige Clarice Cheung voelt zich vaak onzichtbaar, vooral naast haar oudere zus Naomi. Als ze aan tafel ruzie krijgen, maken ze onbedoeld een geest wakker die de familieleden één voor één meeneemt. Clarice en Naomi moeten samenwerken om de geest tegen te houden, voor het gezin voorgoed verscheurd raakt.