De winnaar krijgt alles
Terwijl ze nog steeds de gevolgen van Hunters dood verwerken, doet Star er alles aan om ervoor te zorgen dat de groep een datum krijgt voor de release van hun album. Een gefrustreerde Simone worstelt met pestgedrag en Alexandra trekt in bij Derek, ondanks de ontberingen die ze hebben meegemaakt.
Terwijl ze nog steeds de gevolgen van Hunters dood verwerken, doet Star er alles aan om ervoor te zorgen dat de groep een datum krijgt voor de release van hun album. Een gefrustreerde Simone worstelt met pestgedrag en Alexandra trekt in bij Derek, ondanks de ontberingen die ze hebben meegemaakt. Ondertussen staat Carlotta voor moeilijke beslissingen als het gaat om het managen van de groep, waardoor de werelden van Star en Empire met elkaar in botsing komen als Jamal Lyon om advies wordt gevraagd.