De vlucht van zijn leven
O.J. Simpson is ervandoor in zijn witte Bronco en Shapiro en Kardashian moeten het zien op te lossen. Het OM en de LAPD proberen hun gezicht te redden en hem te vinden.
Bill Hodgman draagt Robert Shapiro op O.J. aan de politie te overhandigen, en Robert Kardashian geeft Shapiro een beangstigend briefje. Heel Amerika raakt in de ban van de zaak en Hodgman en Shapiro proberen hun gezicht te redden ten overstaan van de media. Nadat O.J. ervandoor gaat in zijn witte Bronco, vertelt Kardashian zijn familie vals nieuws waar iedereen kapot van is. De media-aandacht voor de zaak overschaduwt het grootste sportevenement dat op dat moment gaande is. Johnnie Cochran spreekt over de raciale implicaties van de achtervolging van O.J., die op televisie wordt uitgezonden, en Christopher Darden maakt ruzie met zijn buren. De politie laat O.J. naar zijn bestemming rijden en er wordt via Kardashian een deal met hem gesloten.