Meme is Murder
Wanneer een internetberoemdheid wordt vermoord, duiken Castle en Beckett in het opzichtige wereldje van internetroem.
Wanneer een internetberoemdheid wordt vermoord, duiken Castle en Beckett in het opzichtige wereldje van internetroem. Maar als de moordenaar foto's van de plaats delict plaatst op een site waar men foto's kan delen, beseffen ze dat ze te maken hebben met een socialmediasociopaat die weer zou kunnen toeslaan.